Eye of a tiger !

Jag har gjort något riktigt dumt ! jätte dumt!
Jag spelade fotbolls match i går kväll och skada min fot som absolut inte får skadas igen!
Jag har haft en spricka i den sen i vintras ifrån hanbollen och den skulle va läkt i höst men nu vet jag inte när den är helt läkt.
Ja jag kan gå men när jag väl sätter mig så känns de att foten är inte helt okej.
Jag missar en match och jag ska med laget till Göteborg på lördag, där vi ska träna och spela match även umgås!
Så nu ber jag om ett mirakel att foten ska bli bra.
Ja tillbaka till verkligheten skolan har börjat men jag lider inte så mycket som jag trodde jag skulle göra.
De är jätte roligt att träffa alla igen.
Iag har vi haft en slapp dag + måste tillägga att jag och tola gör ett jätte coolt collage på bilden! kommer bild när de är klart!
Kollade även på min fotbolls träning i dag och får inte va med på handbollen och idrotten denna vecka för fotens skull så vg i simminigen kan jag ju glömma!
Imorgon blir det att kolla på handbolls träningen.
Nu ska jag sätta på harry potter och fenixorden!
HARE ! <3
Underbara människa! tänk om alla va som du ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0