Always agility ♥

Igår var jag uppe med Wilma (grannens hund) och fanny på agility planen.
De kivttar vilken jag hund jag tränar med, nybörjare eller elite hund de kvittar för de är alltid lika kul att testa allt.
Kommer i håg själv när jag var nybörjare som förare och var tvungen att krypa genom tunneln för att stella skulle våga sig igenom eller när jag fick klättra upp på A-hinderet och ropa på stella och sedan gå ner med henne.
Alla har varit nybörjare, och de är därför man tränar och blir bättre, de är de som är så undebart att se att man utvecklas! ♥
Sedan när jag,fanny och wilma tränat klart gick vi hem med wilma och cyklade iväg och kolla på när hjo's a-lag spelade och vann med 9-0! Mycket snygga mål gjordes säger jag bara.
Så nu sitter jag här och ska kolla på någon film, idag vet jag inte vad jag ska göra mer än fotboll i kväll.
Bilder från gårdagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0