13/8 -10 ♥

Nu ligger jag i min brors säng och kolla på gamla goooa videos som tex baren i bullerbyn, va otroligt länge sen jag såg på den så jag bestämde mig att ta och kolla på den. Den är alltid lika bra, Astrid lindgrens filmer och böcker är bäst och har alltid varit!
Igår hade jag fotbolls träning och vi körde teknik träning vi fick gå av planen tidigare på grund av att 95-96 pojkarna skulle ha match mot Skövde AIK, så jag Fanny, Fanny och Amanda stanna kvar och kollade på den och de blev lika med 1-1. men killarna spelade faktiskt bra för att vara första matchen nu efter sommaruppehållet.
I morgon vet jag inte om jag ska följa med till karlsborg och fiska kräftor eller om jag ska stanna hemma och va med kompisar.
På söndag är de våran första match nu efter sommaruppehållet. Mot skultorp, så då blir det att gå upp tidigt för att åka till skultorp och spela match och sedan kalas för Christoffer som har fyllt 19 år.
Och nu är de inte långt kvar tills de ber av till Göteborg med laget ! som kommer bli bäst !!
På lördag åker jag till ullared och shoppar loss!
Men nu ska jag kolla vidare på barnen i bullerbyn!
Ha de bäst ! ♥
Is hard to say that I miss everything! ♥

Kommentarer
Postat av: marie

sv: okeej, själv har jag ju en pincher :)

2010-08-13 @ 18:58:54
URL: http://mahriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0